Mijn eerste reis - Reisverslagen van Manon Cornel - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Manon Cornel - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Ik heb de unieke kans gekregen om vrijwilligerswerk te mogen doen voor the Health Promoters in Zuid-Afrika. The Health Promoters is een non-profit organisatie met als motto: prevention through education. Ik krijg de mogelijkheid om daar een nieuw onderdeel van hun programma op te zetten wat te maken heeft met sport, bewegen en gezondheid.
Via dit blog zal ik proberen alle dingen die met mijn reis te maken hebben te delen.

Recente Reisverslagen:

19 November 2015

De laatste maand.. :(

29 September 2015

Teveel om op te noemen!

10 Augustus 2015

Blog 3, yolo

28 Juli 2015

The Health Promoters

28 Juli 2015

Eerste blog evah!
Manon

Actief sinds 28 April 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5100

Voorgaande reizen:

27 Juni 2015 - 16 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: